Hoe Google-updates uw SEO-campagne beïnvloeden

Hoe Google-updates uw SEO-campagne beïnvloeden

August 1, 2020 0 By nation

Google werkt zijn algoritmen heel vaak bij. In feite, als we de updategeschiedenis van het algoritme van Google bezoeken, is het gemakkelijk op te merken dat ze meerdere keren per maand en meerdere keren per jaar nieuwe updates uitrollen. Sommige updates omvatten eenvoudige wijzigingen in de esthetiek van de pagina met zoekresultaten, terwijl andere de introductie van nieuwe rankingfactoren omvatten.

We weten allemaal dat het uitvoeren van SEO op een website continu werk is, een routine. Acties die vandaag worden uitgevoerd, zullen alleen nadenken over uw verkeer op de weg, en het vergt geduld en doorzettingsvermogen om door te gaan.

Echter:

Dingen buiten onze controle kunnen gebeuren en ruïneren al het methodische en dagelijkse werk dat we hebben gedaan voor de SEO van onze website: de drastische veranderingen in het algoritme van Google!

Betekent dat dat ik moet mijn SEO strategie elke keer dat Google releases een nieuw algoritme update veranderen?

Hoewel het goed is om aandacht te besteden aan deze updates, moet je geen zorgen te maken over het hebben van je hele SEO te veranderen Campagne.

Google Algorithm-updates vertegenwoordigen nieuwe rankingkansen en criteria waaraan SEO moet voldoen, daarom is SEO een continue strategie.

Dus, Waarom werkt Google zijn algoritmen zo vaak?

Google brengt voortdurend algoritme-updates uit om zijn uitstekende online advertentie- en zoekdiensten te behouden. Verschillende dingen kunnen fout gaan bij het runnen van een bedrijf online, waardoor het deuren onverwacht sluiten.

Wanneer dit gebeurt met een fysieke winkel, is het gemakkelijk om te zien dat ze officieel zijn gesloten; echter, hoe u vertellen of een online bedrijf nog steeds actief is of niet?

Dat is waar “Bots” komen in!

Google heeft “kruipende robots” die gaan rond het ontdekken en inspecteren van websites 24/7. Als Googlebots niet bij uw website kunnen komen, wordt deze nooit geïndexeerd. Dit betekent dat als Google uw website-inhoud niet kan zien, het uw website ook niet zal rangschikken.

U al deze stress vermijden door technische SEO-strategieën uit te voeren om ervoor te zorgen dat uw website zichtbaar is voor crawler bots, laadt op hoge snelheid en toont een echte weergave van uw merkimago.

Zodra uw website detecteerbaar is, analyseert Bots de lay-out en structuur van uw bedrijf, wat aangeeft hoe Google uw website moet evalueren en rangschikken. Aanwijzingen zoals broodkruimels, gestructureerde markering en sitemap kunnen helpen de Bots door uw inhoud te leiden, de belangrijkste pagina’s aan te wijzen en de pagina’s te blokkeren die Google niet zou moeten overwegen.

Waarom zijn Google-algoritme-updates Nodig?

Wat maakt Google beter dan Bing, onder andere zoekmachines, is de snelheid, nauwkeurigheid en kwaliteit van de inhoud die het biedt in de zoekresultaten pagina.

Denk er eens over na:

Als de pagina met zoekresultaten links weergeeft naar websites die weinig te maken hadden met wat u daadwerkelijk zocht, of als het te lang duurde om de resultaten weer te geven, zou u dan niet een andere service proberen?

Dat zouden we doen!

Dat gezegd zijnde, Google is op zoek naar de beste inhoud online beschikbaar, dus het is veilig om te zeggen dat “inhoud is koning”! Kwaliteitsinhoud moet nuttig, informatief, leesbaar en verteerbaar zijn – niet alleen pluisjes.

De algemene vuistregel hier is:

“hoe beter de inhoud, hoe hoger de kans dat het zal rang op de eerste pagina van zoekmachine resultaten.”

Kies kwaliteit boven kwantiteit – Altijd!

Sinds haar oprichting, heeft Google vechten uit valsspelen praktijken van rang manipulatie. Dit omvat link schema’s, link spamming, verborgen zoekwoorden en trefwoord vulling. Dergelijke praktijken staan bekend als “black-hat SEO” en worden gebruikt om website rankings te stimuleren.

De meeste mensen willen graag weten hoe lang het duurt om een website rang op Google, maar de waarheid is dat er geen vooraf bepaalde deadlines voor zoekmachines; proberen om het proces te omzeilen zal alleen tegen je werken.

Begrijp dit:

“Meer inhoud” betekent niet noodzakelijkerwijs “betere inhoud”,

dat is de reden waarom Google beloont websites die waarde bieden aan haar gebruikers, straffen en verwijderen van de intriganten van zoekmachine resultaten pagina’s.

Wat moet ik doen als Google algoritme-updates uitbrengt?

Uiteindelijk vertrouwt Google op een breed netwerk van vertrouwensindicatoren die helpen bij het bepalen van de meest betrouwbare en betrouwbare bronnen die online beschikbaar zijn.

Naast de kwaliteit van de inhoud, een andere belangrijke vertrouwen indicator is het bedrag en de kwaliteit van links die terug naar uw website, bekend als backlinks.

Dezelfde regel hierboven geldt hier: kies kwaliteit boven kwantiteit! U altijd mensen vinden die honderden en duizenden quality” backlinks naar uw website voor zeer weinig investeringen, maar als sommige van hen zijn “spammy” en niet betrouwbaar, Zal Google uw website markeren als niet vertrouwd, en zal het verwijderen van de zoekmachine resultaten pagina.

Zodra Google uw website als spam heeft gevestigd, zal het dubbele, drievoudige of viervoudige hoeveelheid inspanning vereisen om het te helpen terug stuiteren.

Kwaliteitsachters zijn direct gekoppeld aan Domain Authority (DA), een statistiek berekend door het evalueren van het koppelen van root domeinen, totale links en meer die helpt voorspellen hoe een website zal rangschikken op zoekmachines, zoals Google.

Dus, voor effectieve SEO strategie, het opbouwen en beheren van de link profiel van een website is van cruciaal belang om haar domein autoriteit te verbeteren.

Tot slot

Terwijl rankings voortdurend zal oscilleren, uw positie op zoekmachines resultaten pagina’s mag niet drastisch verschuiven als je deze principes te volgen.

Wat je ook doet, raak niet in paniek: slecht geconstrueerde ideeën en acties zullen een negatieve invloed hebben op uw SEO-strategie; als u de toepassing van white-hat SEO strategieën, gewoon geduldig zijn.